17 ianuarie 2012

Colimator parc...


 Perechi pe aleea... "Fără pereche"
In ziua de azi vezi tot mai greu perechi la vârsta a doua care să arate ca o... pereche! Înţeleg să ai o problemă cu vecinul, cu vânzătorul, eu ştiu?... cu Guvernul sau Patronul... dar de ce să ai ceva cu tocmai perechea ta? pe care ţi-ai ales-o cu inima şi mintea ta sau ai putea spune că, ţi-a ales-o soarta, asta ca să scapi total de orice vină... Pentru mine, ca şi pentru ei, aceasta este o alee... fără pereche!

Vânătorul a fost... vânat!
Fotografiam nişte detalii de pe pontonul părăsit când am observat în lateral, cu coada ochiului, cum sunt vânat de sclipirea unui obiectiv aflat pe lac. M-am lăsat ciuruit şi în momentul în care barca respectivă a ajuns în dreptul meu mi-am recuperat identitatea prin această fotografie...

În fine, liber şi totuşi... pierdut...
O imagine care mi-a trezit simultan mai multe sentimente... acela de libertate, al zborului şi priveliştii de la înălţime... sentimentul de teamă, de incertitudine, de dezamăgire... dar şi de satisfacţie, de bucurie, de mândrie... toate acestea pe lângă cel al amintirilor plăcute, ale copilăriei pierdute... al dorinţei de luptă continuă, de renaştere, de echilibru în cuget şi gândire... Acelor copii!?... doar lacrimi de durere...

Niciun comentariu: